 |
| |
| |
Maar al te vaak blijven verbeteringsinitiatieven steken op het niveau van de hertekening VAN de organisatieprocessen of de architectuur.
|
Het verschil wordt echter gemaakt IN de organisatie waar de processen tot ontwikkeling komen in gedrag en in houding van medewerkers. En dikwijls knelt net daar het schoentje. Hoe krijgt men medewerkers gemobiliseerd om vernieuwing en verbetering door te voeren? Organisatie ontwikkeling mét en voor mensen. |
Op dat operationele toneel willen wij dan ook het onderscheid maken. Door het creëren van draagvlak bij uw medewerkers en door hen te scharen achter operationele, bevattelijke en meetbare objectieven waarvoor ze zich kunnen engageren. |
| Maar ook het externe draagvlak van uw organisatie verliezen we niet uit het oog. Hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie de juiste weerklank vindt bij uw externe stake holders? |
| Leest u mee verder? Dan vertellen we u wat u concreet van ons kan verwachten. |
| |
Werkterreinen |
Diensten |
Klanten |
Contact & Partners |
|
|
|
| |
Ondernemingen • |
Procesmanagement • |
Referenties • |
Carlos Janssens • |
|
 |
|
| |
Openbare Besturen • |
Communicatiemanagement • |
Getuigenissen • |
Partners • |
|
|
| |
Non profit Organisaties • |
Sparring • |
|
|
Home |
|